WiFi-Turk.com

Kategori durumunu değiştir Canlı (wt.liveticker)

(25 Mart 2019) sanliwebstudio, üye haritasına ekleme yapti.
100
(22 Kasım 2018) Mstf46, üye haritasına ekleme yapti.
100
1
1
1
1
(16 Haziran 2018) rcanr, üye haritasına ekleme yapti.
100
1
1
1
1
1
(01 Şubat 2018) lazkopat, üye haritasına ekleme yapti.
100
1
(26 Kasım 2017) Onur, anketine oy verdi.
1

Resim
- - - - -

3G ye dikkat!.. Ezber Bozuldu amann


Konu 90 günden eski olduğu için geçerliliğini yitirmiş olabilir!

  • Please log in to reply
Bu konuya 23 yanıt gönderildi

#1 Interceptor41

Interceptor41

    Aramıza hoşgeldin

  • Aramıza hoşgeldin
  • 6 İleti
  • Nereden: Ankara
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 02 March 2010 - 03:17 PM

Arkadaşlar ben Avea 3g Mobil Modem aldım. Size şunu söyleyeyim kesinlikle ezber bozulmuş. TTNET'in sunduğu 4 gb adsl internet paketi eskiden 29 TLydi şimdi nedir bilmiyorum ama. Avea'nın da böyle bir kampanyası var şu sıralar. 29 TL 3g hızı 4 GB paket.
Dikkatli olmalıyız. Hiçbir bilgilendirme yapılmadığı için ben de ezbere gittim. Download miktarı henüz 3.92 GB olmuştu ki evim arandı ve faturanın 101 TL olduğu ve ödeyebilecek durumumun olup olmadığı soruldu. Biraz araştırmadan sonra 4 GB internet kullanımının sadece DOWNLOAD değil aynı zamanda UPLOAD içinde geçerli olduğunu öğrendim. Yani DOWNLOAD + UPLOAD 4 GB yi geçmeyecekmiş. Aşan her MB başına 0,05 TL alıyor Avea. Yani GB 50 TL ye denk geliyor.

Ben hikayemi anlatayım...

02.02.2010 tarihinde Gittim bi bayiye ve Avea Mobil Modem almak istediğimi söyledim ve 4 GB paketi açtırdık. 2 Gün içinde bana 4 GB tanımlanmıştır mesajının geleceğini söylediler ancak mesaj bana 2 saat içinde geldi. Müşteri hizmetlerini aradım ve aktif olup olmadığını sordum. Henüz aktif değil dediler. Mesajın bana ulaştığını söyleyince de ertesi gün bir daha aramam gerektğini ancak yarın açılabileceğini söylediler. DİKKAT!!! eğer mesaja kanıp kullanmaya başlasaydım fahiş fiyatlarla ücretlendirilecektim.

Ardından ertesi gün müşteri hizmetlerini aradım ve 03.02.2010 tarih ve dıttırı saat itibariyle aktifleştiğini söylediler. Kullanmaya başlayabileceğimi belirttiler. Ben de modemi taktım ve ne göreyim?? sadece 2g yani AVEA EDGE çekiyor. 1 hafta böyle gitti. Ben de yine müşteri hizmetlerini aradım ve HANİ 3G BURADA ÇEKİYORDU diye sordum. Aldığım cevap çok ilginçti. Hattınıza 4 GB paket tanımlanmış ama 3g Bağlantı servisiniz aktif görünmüyor. (!!!!!!!) Şaşırdım kaldım. Ben modemi 3g diye alıyorum ama 3g servisi otomatik olarak aktif değil. Küplere bindim ve 1 haftalık gecikmeyi sineye bastım mecburen.

22.02.2010 tarih itibariyle fatura kesimiymiş meğer ki bununla alakalı herhangi bir bilgilendirme almadım. DİKKATT!!!! arkadaşlar 19 günlük kullanım için benden bir ay bedeli talep edilecek.

İki gün sonra ise daha ilginci oldu. 24.02.2010 tarihinde (ben Ankara'da öğrenciyim) Babam aranarak oğlunuzun böyle bir modem aldığından haberiniz var mı? denmiş. Evet cevabı alınınca da YOĞUN KULLANIM notunun düşüldüğünü ve faturanın 100 ile 150 TL arasında geleceğini, böyle bir faturayı benim ödeyebilecek durumumun olup olmadığı sorulmuş. DİKKATT!!!!! arkadaşlar ben 3.92 GB kullandım. Upload miktarına baktım o da sadece 167 MB. Yani toplam internet kullanımım 4096 MB + 85 MB olmuş. Kotayı 85 MB aşmışım. 85 Mb aşım için en fazla 5 TL limit aşımı ödemem gerekirken faturam 36 TL den 101 TL ye çıkıyor.

Yine müşteri hizmetlerini aradım ve bunun sebebini sordum. Bana 53 TL lik bir yurtiçi internet dolaşımı kota aşımım olduğunu söylediler. EL İNSAAAFF arkadaşlar ben sadece 85 MB gördüğüm aşım için 53 TL mi ödeyeceğim.

Erken kullanım yapmadım, Kotayı fahiş derecede aşmadım. 36 TL olması gerekirken neden 101 TL ödeyeceğim.

Ayrıntı istedim bugün gönderdik dediler ancak henüz e-posta hesabıma birşey gelmemiş.



Bu konuda sizin önerileriniz veya tavsiyeleriniz veya uyarılarınız nelr olacaktır?? Arkadaşlar

Konu Interceptor41 tarafından 02 March 2010 - 03:48 PM tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0

#2 python_112

python_112

    V.I.P.

  • V.I.P.
  • 225 İleti
  • Nereden: İzmir
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 02 March 2010 - 04:18 PM

imzaladığınız sözleşmede bunlar yaılıdır zaten demek ki okumadan imzalamışsınız ya da yazmıyor. eğer yazmıyorsa ya da farklı bir şekilde yazıyorsa tüketici haklarına şikayet edebilirsiniz..

yazılan fazladan ücret genelde ilk faturalara yansıtılıyor zaten bağlantı ücreti olarak.

ayrıca türkiyedeki GSm şirketlerinin huyları belli zaten. nasıl müşteriyi daha fazla kazıklayabilirim zihniyetindeler. napalım el mahkum...
  • 0

.ı|ı.ı|ı. Cisco Certified Network Professional

 


#3 Interceptor41

Interceptor41

    Aramıza hoşgeldin

  • Aramıza hoşgeldin
  • 6 İleti
  • Nereden: Ankara
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 02 March 2010 - 04:24 PM

Normal aylık ücret 29 TL. Vergilerin 12 aya bölünmesiyle oluşan ücret ise ~36 TL.
Kesinlikle haklısınız hata bende ki sözleşmeyi okumadım. Sözleşmede sözleşmenin iki nüsha olacağı ve birinin müşteriye verileceği de yazıyormuş. Ancak ben sözleşmenin bir kopyasını almadım. Güpegündüz nitelikli dolandırıcılıktır bu yaptıkları.
  • 0

#4 Interceptor41

Interceptor41

    Aramıza hoşgeldin

  • Aramıza hoşgeldin
  • 6 İleti
  • Nereden: Ankara
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 02 March 2010 - 05:31 PM

Arkadaşlar şimdi Avea merkezden arandım. Bana verdiği bilgiye göre internet kullanımım 4.1 değil de 5.27 GB olmuş. Yani 1.27 GB aşmışım. Program bana 4.1 gösterirken merkez bana 5.27 olduğunu söylüyor.

Bu tip programların gerçekten doğru göstermediğini biliyorum. Ama ~1.5 gb lik bir veriyi program nasıl gözden kaçırabilir??? Aklım almıyor.
Bana KULLAN => 9495 servisini kullanmamı söylüyorlar. Ancak bu servisle elde edilen bilgi son 48 saati içermiyor. Bir program nasıl olur da 1.27 GB lik bir bilgi akışını kaçırabilir.

Yetkiliden programın yanıltma payını sordum. Bana bilgi veremeyiz dediler. Her ay tekrarlanıp tekrarlanmayacağını sordum bu yanlışın. Bana bilemeyiz Kullan servisini kullanın dediler. Başka bir program önerir misiniz dedim. Ona da öneremeyiz dediler. Kuyruk arada sürekli korka korka internet kullanmaya 12 ay boyunca imza atmış bulunuyorum. Hak yardımcım ola. Yasal olarak hiç bir hakkı yok. İtiraz hakkım yok.

Ben yorumsuz diyorum. Nitelikli dolandırıcılık....NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK...
  • 0

#5 MustiNeo

MustiNeo

    Sadık Üye

  • Sadık Üye
  • 543 İleti
  • Nereden: Şanlıurfa
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 02 March 2010 - 07:22 PM

ben kesinlikle 3g ye karşı bir insanım. valla üzülerek söylüyorum ama birşey elde edemezsin. ona vereceğin parayla güzel bir wireless sistem kurup internetten güzelce faydalanırdın en kötüsü ttnet e geçerdin kafa rahat....
  • 0

#6 dereli67

dereli67

    Sadık Üye

  • Sadık Üye
  • 723 İleti
  • Nereden: Zonguldak
  • İlgi alanı: Antenler

Yazma tarihi: 02 March 2010 - 10:27 PM

malesef bende turkcell 3G aldım.. Aynı sorunlar bende de var.
Upload + download 4 gb.
Abone olurken soylenmeyen vergıler.. :S size taahtut edılen fıyat 49 lira ise vergılerı 10 lıra buluyor.
59 liraya almış oluyoruz.. Ve odeme gununuzu 5 gun gectıgınız taktırde hattınız kııtlanıyor.
Kullanmadıgınız donemler size fatura edılıyor.

Butun GSM sırketlerını kınıyorum. Haksız kazanc elde ederek mılletın kanını emıyorlar..

  • 0
Karanlık Aydınlıktan, Yalan Doğrudan Kaçar.
Güneş Yalnız da Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme..!
Doğruların Kaderidir Yalnızlık...
Kargalar Sürü ile Kartallar Yalnız Uçar......

#7 optimarax

optimarax

    Aktif Üye

  • Aktif Üye
  • 204 İleti
  • Nereden: İstanbul
  • İlgi alanı: Antenler

Yazma tarihi: 03 March 2010 - 01:05 PM

Türkiyede devlet , bankalar ve GSM şirketleri süper vantuzlu ahtapot gibi bir kere yakaladımı....O yüzden hiçbirine bulaşmıyacaksın..
  • 0

#8 Interceptor41

Interceptor41

    Aramıza hoşgeldin

  • Aramıza hoşgeldin
  • 6 İleti
  • Nereden: Ankara
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 04 March 2010 - 04:17 PM

Arkadaşlar bir Avea merkeze gittim oradaki yetkili bana Tüketici Hakları Mahkemesine ücretsiz olarak başvuabileceğimi söyledi. Ne yazarsa yazsın bu olay her ay tekrarlanabilir bu yüzden de yeni bir extra faturanın gelip gelmeyeceğinin hiç bir teminatı yoktur dedi. Şimdi ben başvurmayı düşünüyorum. Belki bir faydasını görürüm. İstediğim fatura ayrıntısının üstünden neredeyse 72 saat geçti hala mail olarak dönülmedi bana.
  • 0

#9 dereli67

dereli67

    Sadık Üye

  • Sadık Üye
  • 723 İleti
  • Nereden: Zonguldak
  • İlgi alanı: Antenler

Yazma tarihi: 04 March 2010 - 10:16 PM

Aşağıda Yazdıkların Alıntıdır...

İnternet mobil abonelik sözleşmeleriyle "yüksek faturalar" ödetiyorlar..

Fatura ödemelerini geciktirdiğiniz ya da itiraz ettiğiniz takdirde, "internet bağlantısını" kapatan ilgili firmalar, 18 ya da 24 ay yapılan
sözleşmelerin, "veri erişimine kapalı" dönemlerde de sabitlenmiş ücretlerin tamamınıicraya koyuyorlar. Aman dikkat.

En çok şikayet aldığımız Turkcell , Avea ve Vodafone sözleşmlerini "derhal" fesh edebilirsiniz.

" Elektronik ortamda veri erişimi, üzülerek belirtmemiz gerekir ki bazı kötü niyetli satıcıların, tüketicileri aldatması nedeniyle pahalıya mal oluyor. Satıcı ve sağlayıcı firmalar, "sebepsiz zenginleşme" içine girerken, biz tüketiciler, aniden suratımızda yumruk gibi patlayan faturaları nasıl ödeyeceğimizi düşünüyoruz. Kapı kapı dolaşıp, "size ayda 30 - 40 TL'ye mobil internet izleteceğiz" diyenlere asla inanmayın. Ya "farkında olmadan" biz tüketiciler aylık veri girişini, sözleşme ile tespit edilen GB'dan daha fazla çekiyoruz, ya da bizlere bu hizmeti satan şirketlerin cihazları bozuk. TTKD'ye ulaşan şikayetlere göre,biz "Tüketici her zaman haklı" dır görüşüne katılıyoruz. Açıklamalarımızı da bu doğrultuda yapıyoruz. Fahiş faturalar geliyor ise, derhal bu sözleşmeleri fesih etmenin yolunu size izah edelim:

Şöyle ki, 4077 sayılı TKHK ve Elektronik Haberleşme Kanunu bizlere bu hakkı veriyor. Hatta içlerinde "daha dürüst görünen" Vodafone sözleşmesine "Fesih maddesi" koymuş. Derhal, size sunacağımız örnek ihtarnameyi doldurarak, iadeli taahhütlü posta ile sözleşmeyi fesih ettiğinizi firmaya bildirin. Kabul etmedikleri taktirde TTKD hukuk servisi, sizegereken desteği sağlayacaktır.

Şimdi mağdur edilmiş 2 ayrı tüketicinin, bu firmalara göndediği
ihtarı ve içindeki "mağduriyet öyküsünü" okuyun lütfen:

Örnek 1:

İadeli Taahhütlü posta yoluyla ihtarname

İhtar eden : Tarkan G.
Adresi : Halkalı- İstanbul

Muhatap : Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ
Adres : Turkcell Plaza, Meşrutiyet Caddesi, No:71-Tepebaşı, 34430


İhtarın
Konusu : MOİB_HTC_TOUCH_3G_18_AY , GSM no: 532...........16 cep telefon
hattı üzerinden 55825601 nolu MobilOfis Turkcell PDA internet Paket
abonelik sözleşmesinin feshi, hat kapalı olduğu halde haksız talep edilen
faturaların iptali talebidir.

İzahı : Firmanız yetkili satıcı ve elamanlarınız vasıtasıyla beni aldatarak 55825601 nolu MobilOfis Turkcell PDA abonelik sözleşmesi yaptınız.
21.07.2009 tarihinde kampanya ile 18 ay sözleşmeli Turkcell “pda” cihazı ve 18 aylık internet paketi satın aldım.Fakat daha sonra, konuşma bedeli ve pda taksidi olarak 2 fatura ödedim. İşlerimin kötü olması sebebiyle 3 faturayı ardı ardına ödeyemedim. 371.90ytl gibi bakiye daha sonra devam eden faturaları gecikmeli de olsa ödedim. 4/11/09 tarihli : 233.90ytl 19/11/29 tarihli 137.00ytl.faturaları ödedim.akabinde geri kalan 371.90 ytl bakiyeyi taksit yapıp ödemek istedim.Turkceel müşteri temsilcisi 2 taksit yapabileceğini ama ilk taksidin hemen ödemem gerektiğini bildirdi. Bende hemen müsait olmadığımı 2 gün sonra taksit bedelini ödeyeceğimi söyledim. O zaman iki gün sonra arayıp taksitlendirme yapabileceğimi fakat karşıma çıkan müşteri temsilcisi faturanın 1.894.00tl. bir rakam olduğunu ve bunun üzerinden taksitlendirme yapabileceklerini çünkü pda cihazı için yaptığım sözleşmenin iptal olduğunu ve tüm rakamı ödemem gerektiğini söyledi ben de rakamları ödemem söz konusu olmadığını gereken haklarımı arayacağımı bildirdim.

Faturayı ödemediğim gerekçesiyle hattımı kapattınız. Fakat, kapalı olan hattıma da yine faturalar göndermeye devam ettiniz.
Ben bu “haksız” faturaları reddediyorum.3 gün içinde “düzeltilmesini” ve fazladan tahsil edilen paraların iadesini talep ediyorum.
Sözleşmenin 8. ve 9. ve 12. maddesi ile irademi ortadan kaldıran diğer bazı maddeler benimle müzakere edilmedi. Bu haksız şarttır. Hizmet kesilmesine rağmen, konuşmadığım, veri alışverişi yapmadığım, tek taraflı firmanıza haksız kazanç sağlayan sözleşme, benim tarafımdan kabul edilemez.

SÖZLEŞMEYİ FESİH EDİYORUM

Diğer yandan ihtar konusu bu sözleşmeyi haksız ve tüketici aleyhine mağduriyet yarattığı
“ihtarname tarihi” itibariyle fesih ediyorum.

Hukuksal nedenler:

4077 sayılı TKHK’nun “Abonelik Sözleşmeleri” ile ilgili
“MADDE 11/A.” Ya göre, “ Her türlü abonelik sözleşmelerine taraf olan tüketiciler, isteklerini satıcıya yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerine tek taraflı son verebilirler.Satıcı tüketicinin aboneliğe son verme isteğini, yazılı bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç yedi gün içinde yerine getirmekle yükümlüdür.
……Satıcı, abone ücretinin geri kalan kısmını hiçbir kesinti yapmaksızın onbeş gün içinde iade etmekle yükümlüdür.” Demektedir. Bu hakkımı kullanıyorum.

.2008 tarihli 5809 sayılı ELEKTRONİK HABERLEŞME KANUNU’nun 50 maddesine göre de “Aboneler yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerini her zaman sona erdirebilir” denilmektedir. Ayrıca sözleşmemizin 7.2.1. maddesine göre “Abone, yazılı olarak bildirmek kaydıyla,iş bu sözleşmeyi her zaman feshetme hakkına sahiptir” şeklinde bir hüküm mevcuttur.

Subut Nedenler: sözleşme, faturalar, ödeme belgeleri, hatırlatma mektubu vs.tüm deliller

Sonuç ve talep: İş bu ihtar konusu “haksız, muzakere edilmemiş” sözleşmeyi 4077 sayılı TKHK, EHK ilgili maddelerine dayanarak feshediyorum. Haksız faturaların da 3 gün içinde düzeltilmesini istiyorum. Aynı süre içinde fesih talebimi kabul etmediğiniz, haksız faturaları düzeltmediğiniz takdirde, başvuru yaptığım kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği’nden sağladığım hukuksal destekle hakkınızda dava açacağımı ihtar ederim (Tarih koyun)……/12 / 2009 İhtar eden : Tarkan G.

*******************************************

Örnek:2

İadeli Taahhütlü posta yoluyla ihtarname

İhtar eden : Murat B.
Adresi : Kartal- İstanbul 34860

Muhatap : Vodafone Teleminikasyon AŞ
Adres : Büyükdere Caddesi, No:67- Maslak –İstanbul

İhtarın
Konusu : 541...........40 nolu telefon hattı üzerinden 3 G internet bağlantısı ile
ilgili GPRS-SMS abonelik paketi sözleşmesinin feshi, hat kapalı olduğu
halde haksız talep edilen faturaların iptali talebidir.

İzahı : Firmanı yetkili satıcı ve elamanlarınız vasıtasıyla beni aldatarak bir abonelik sözleşmesi yaptınız.
Bu sözleşme ile,taahhütlerinize aykırı ödemeler çıkardığınız gibi, itiraz ettiğim faturayı ödemediğim gerekçesiyle hattımı kapattınız. Ayrıntılı fatura talebime 76 sayfalık “boş, konuşma ve ücretlendirme, ya da data bilgisi yer almayan” dosya gönderdiniz.
Sözleşmeye göre benim 5 GB data kullanım hakkım var ve kredi kartımdan her ay 75 TL para tahsil ediliyor.
Ben bu “haksız” faturaları reddediyorum.3 gün içinde “düzeltilmesini” ve fazladan tahsil edilen paraların iadesini talep ediyorum.

SÖZLEŞMEYİ FESİH EDİYORUM
Diğer yandan ihtar konusu bu sözleşmeyi haksız ve tüketici aleyhine mağduriyet yarattığı “ihtarname tarihi” itibariyle fesih ediyorum.
Hukuksal nedenler:
4077 sayılı TKHK’nun “Abonelik Sözleşmeleri” ile ilgili
“MADDE 11/A.” Ya göre, “ Her türlü abonelik sözleşmelerine taraf olan tüketiciler, isteklerini satıcıya yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerine tek taraflı son verebilirler.Satıcı tüketicinin aboneliğe son verme isteğini, yazılı bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç yedi gün içinde yerine getirmekle yükümlüdür.
……Satıcı, abone ücretinin geri kalan kısmını hiçbir kesinti yapmaksızın onbeş gün içinde iade etmekle yükümlüdür.” Demektedir. Bu hakkımı kullanıyorum.

2008 tarihli 5809 sayılı ELEKTRONİK HABERLEŞME KANUNU’nun 50 maddesine göre de “Aboneler yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerini her zaman sona erdirebilir” denilmektedir. Ayrıca sözleşmemizin 7.2.1. maddesine göre “Abone, yazılı olarak bildirmek kaydıyla,iş bu sözleşmeyi her zaman feshetme hakkına sahiptir” şeklinde bir hüküm mevcuttur.

Subut Nedenler: sözleşme, faturalar, ödeme belgeleri, hatırlatma mektubu vs.tüm deliller

Sonuç ve talep: İş bu ihtar konusu “haksız, muzakere edilmemiş” sözleşmeyi 4077 sayılı TKHK, EHK ve Sözleşmenin 7.2.1 maddesine dayanarak feshediyorum. Haksız faturaların da 3 gün içinde düzeltilmesini istiyorum. Aynı süre içinde fesih talebimi kabul etmediğiniz, haksız faturaları düzeltmediğiniz takdirde, başvuru yaptığım kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği’nden sağladığım hukuksal destekle hakkınızda dava açacağımı ihtar ederim. (tarih koyun)……/12 / 2009 İhtar eden : Murat B.


*****************************************

Örnek:3
( BOŞ dilekçe, kendi öykünüzü,
aldatılma şeklinizi özetle boş yere yazın. Mavileri silin.)


İadeli Taahhütlü posta yoluyla ihtarname

İhtar eden : ......................
Adresi : .....................

Muhatap : .................................. Sözleşme tarafı şirket
Adres : ..........................l

İhtarın
Konusu : ..(Telefon numarası)......................................................nolu telefon hattı üzerinden 3 G internet bağlantısı ile
ilgili GPRS-SMS abonelik paketi sözleşmesinin feshi, hat kapalı olduğu
halde haksız talep edilen faturaların iptali talebidir.

İzahı : Firmanın yetkili satıcısı ve elamanlarınız vasıtasıyla beni aldatarak bir abonelik sözleşmesi yaptınız.
Bu sözleşme ile,taahhütlerinize aykırı ödemeler çıkardığınız......................................
.......................................................................................................
..................................................................................
.............................................................................(Bu kısma nasıl aldatıldığınız yazınız.)
Ben bu “haksız” faturaları reddediyorum.3 gün içinde “düzeltilmesini” ve fazladan tahsil edilen paraların iadesini talep ediyorum.

SÖZLEŞMEYİ FESİH EDİYORUM
Diğer yandan ihtar konusu bu sözleşmeyi haksız ve tüketici aleyhine mağduriyet yarattığı “ihtarname tarihi” itibariyle fesih ediyorum.
Hukuksal nedenler:
4077 sayılı TKHK’nun “Abonelik Sözleşmeleri” ile ilgili
“MADDE 11/A.” Ya göre, “ Her türlü abonelik sözleşmelerine taraf olan tüketiciler, isteklerini satıcıya yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerine tek taraflı son verebilirler.Satıcı tüketicinin aboneliğe son verme isteğini, yazılı bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç yedi gün içinde yerine getirmekle yükümlüdür.
……Satıcı, abone ücretinin geri kalan kısmını hiçbir kesinti yapmaksızın onbeş gün içinde iade etmekle yükümlüdür.” Demektedir. Bu hakkımı kullanıyorum.

2008 tarihli 5809 sayılı ELEKTRONİK HABERLEŞME KANUNU’nun 50 maddesine göre de “Aboneler yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerini her zaman sona erdirebilir” denilmektedir. Ayrıca sözleşmemizin 7.2.1. maddesine göre “Abone, yazılı olarak bildirmek kaydıyla,iş bu sözleşmeyi her zaman feshetme hakkına sahiptir” şeklinde bir hüküm mevcuttur.

Subut Nedenler: sözleşme, faturalar, ödeme belgeleri, hatırlatma mektubu vs.tüm deliller

Sonuç ve talep: İş bu ihtar konusu “haksız, muzakere edilmemiş” sözleşmeyi 4077 sayılı TKHK, EHK ve Sözleşmenin 7.2.1 maddesine dayanarak feshediyorum. Haksız faturaların da 3 gün içinde düzeltilmesini istiyorum. Aynı süre içinde fesih talebimi kabul etmediğiniz, haksız faturaları düzeltmediğiniz takdirde, başvuru yaptığım kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği’nden sağladığım hukuksal destekle hakkınızda dava açacağımı ihtar ederim. (tarih koyun)……/......../ 20..... İhtar eden : Adınız

Konu dereli67 tarafından 04 March 2010 - 10:17 PM tarih ve saatinde düzenlenmiştir

  • 0
Karanlık Aydınlıktan, Yalan Doğrudan Kaçar.
Güneş Yalnız da Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme..!
Doğruların Kaderidir Yalnızlık...
Kargalar Sürü ile Kartallar Yalnız Uçar......

#10 Interceptor41

Interceptor41

    Aramıza hoşgeldin

  • Aramıza hoşgeldin
  • 6 İleti
  • Nereden: Ankara
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 06 March 2010 - 10:58 PM

çok teşekkür ederim kesinlikle edeceğim. işime çok yarayacak bu fesih örneği. Allah razı olsun valahi
  • 0



Benzer Konular




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı