WiFi-Turk.com

Kategori durumunu değiştir Canlı (wt.liveticker)

(16 Haziran 2018) rcanr, üye haritasına ekleme yapti.
100
1
1
1
1
1
(01 Şubat 2018) lazkopat, üye haritasına ekleme yapti.
100
1
(26 Kasım 2017) Onur, anketine oy verdi.
1
(23 Ağustos 2017) ta8ms, DD-WRT tabanlı routerlarda Linux yazılımların kurulumu içeriğine yorum ekledi.
2
(04 Ağustos 2017) L0rd, anketine oy verdi.
1
(01 Haziran 2017) cave, üye haritasına ekleme yapti.
100
(18 Mayıs 2017) ahmetahmet42, anketine oy verdi.
1
(18 Mayıs 2017) blue32, anketine oy verdi.
1
(12 Nisan 2017) spoon1, anketine oy verdi.
1

Resim
- - - - -

Backtrack6 Kali Linux İndirebilirsiniz!


Konu 90 günden eski olduğu için geçerliliğini yitirmiş olabilir!

  • Please log in to reply
Bu konuya 10 yanıt gönderildi

#1 futureorkun

futureorkun

    Aktif Üye

  • Aktif Üye
  • 287 İleti
  • Nereden: Belirsiz
  • İlgi alanı: Belirsiz

Yazma tarihi: 18 March 2013 - 08:03 PM

Backtrack 6 Kali Linuz yakın zamanda yayınlandı. Kullanan arkadaşlardan görüş bekliyorum.

 

Aşağıda linkini veriyorum...

 

http://www.kali.org/downloads/

İletiye Ekli Resimler

  • kali-home-large-slider2.jpg

  • 2

#2 desperado

desperado

    Katılımcı Üye

  • Aramıza hoşgeldin
  • 30 İleti
  • Nereden: Samsun
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 30 March 2013 - 01:09 AM

ben indirdim ama kurma fırsatım olmadı..kullandıktan sonra cevap yazarım.benimde bir sorum olacak ilk önce nereye yazsam bilemedim konu nasıl açılır bilmiyorum  o yüzden kusura bakmayın backtrack 5 r3 gnome 32 bit serisini kullanıyorum bağzı komutları çalıştırmıyor mesela bu vlc player için ilk başta  up-get install ghex komutu ayrıca evil twin yönteminde [email protected]:~# apt-get install dhcp3-server -y

[email protected]:~# apt-get install bind9 internete bağlıyım bir türlü çözemedim bunları indiremediğim için çöğu şey yarımda bu işte artık ustalaşmıi arkadalardan yardım bekliyorum....

  • 0

msn [email protected]
www.youtube.com/emrahasan1
 


#3 GaMeOveR

GaMeOveR

    Katılımcı Üye

  • Katılımcı Üye
  • 114 İleti
  • Nereden: İstanbul
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 01 April 2013 - 03:08 PM

Ben pek beğenmedim. Heralde Backtrack 5 arayüzüne alıştığımdan dolayıdır. Bazı programların kapatma penceresi yok Alt+F4 ile kapanıyo :) Reaver ile bir türlü ağ tarayamadım ama airodump-ng ile tarıyor. Backtrack için Türkçe dil paketi mevcutken bu sanırım sadece İngilizce. Farklı platforma geçerken sanırım bunların olması normal, biraz zamana ihtiyaçları var diye düşünüyorum. Umarım ileride daha iyi bir platform olur. Şuan Backtrack 5 R3 ile devam edeceğim, kendime göre özelleştirdim, Türkçe yaptım, ayarları ve programları düzenledim. İleride belki Kali'ye geçerim biraz zaman lazım :P


  • 0

ƓმოεØνεર; Oyun bitti zannetme çünkü, daha yeni başlıyor...


#4 rasimcam

rasimcam

    Katılımcı Üye

  • Katılımcı Üye
  • 191 İleti
  • Nereden: İstanbul
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 02 April 2013 - 10:11 PM

bende kurup denedim ama gerçekten hiç hoşuma gitemde iyi olan yanı

türkçe desteğinin olmasıdır arkadaşında dediği gibi belkide backtrackın

görsel arayüzüne alıştığımızan dolayıda olabilir


  • 0

#5 Heliak

Heliak

    Aramıza hoşgeldin

  • Aramıza hoşgeldin
  • 16 İleti
  • Nereden: Kocaeli
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 05 May 2013 - 01:42 AM

Şuan bende Kali'den yazıyorum. Görsel olarak BT'ye alıştıkdan sonra baya farklı geliyor ama alıştım sayılır. Reaver ile wps açığı olan wi-fi bağlantılarını denedim gayet rahat sorunsuz çalışıyor. Tek eksiğim wi-fi driverini bir türlü yüklemeyi beceremedim ama az kaldı onuda halledeceğim :)


  • 0

#6 Onur

Onur

    Moderatör

  • Süper Moderatör
  • 1,791 İleti
  • Nereden: Belirsiz
  • İlgi alanı: Güvenlik

Yazma tarihi: 05 May 2013 - 01:22 PM

Ubuntu yerine Debian tabanı ile devam ediliyor. Bunun dışında bir fark bulunmuyor.


  • 0

#7 hepter

hepter

    Katılımcı Üye

  • Katılımcı Üye
  • 167 İleti
  • Nereden: Nevşehir
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 06 May 2013 - 03:29 AM

Neden Böyle bir taban Değişikliği Yapıldı yani ne kazanıyoruz Debian a geçmiş olunca . Bu iki tabanda benzer değilmi yani sanki görsel yönden değişmemesini beklerdim bi çekirdek değişmeyecek miydi?(bilmediğimden soruyorum :) )


  • 0

#8 Onur

Onur

    Moderatör

  • Süper Moderatör
  • 1,791 İleti
  • Nereden: Belirsiz
  • İlgi alanı: Güvenlik

Yazma tarihi: 07 May 2013 - 04:42 PM

Neden Böyle bir taban Değişikliği Yapıldı yani ne kazanıyoruz Debian a geçmiş olunca . Bu iki tabanda benzer değilmi yani sanki görsel yönden değişmemesini beklerdim bi çekirdek değişmeyecek miydi?(bilmediğimden soruyorum :) )

 

Ubuntu, yeni sürümleriyle birlikte esneklikten ve hafiflikten uzak bir yapıya büründü. 

 

Debian tabanı ise daha hafif ve üzerinde oynanılabilir bir ortam sunuyordu. Geliştiriciler de akıllıca bir seçim yaparak Debian tabanına geçtiler. Paket Yöneticisi, komutlar vb. gibi konularda hiçbir fark bulunmuyor.

 

Yani uçbirimde eskiden ne yapılıyorsa, şimdi de aynıları yapılıyor. Fakat BackTrack Linux gibi ün salmış bir dağıtımın adını Kali diye değiştirmek gereksiz bir hareketti. Yeni sürüm, BackTrack 6 adıyla çıkarılabilirdi.

 

Biz ne kazandık ?

 

Debian tabanı sayesinde daha az kaynak tüketimi.

 

Geliştiriciler ne kazandılar ?

 

Daha rahat bir geliştirme ortamı.


  • 1

#9 filoiem

filoiem

    Katılımcı Üye

  • Katılımcı Üye
  • 64 İleti
  • Nereden: Osmaniye
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 27 May 2013 - 09:13 AM

bu akşam 2. laptopa kuracam inş


  • 0

Hayal Edebildiğin Kadar Özgürsün


#10 bayram4039

bayram4039

    Katılımcı Üye

  • Katılımcı Üye
  • 42 İleti
  • Nereden: Gaziantep
  • İlgi alanı: Wi-Fi bağımlısı

Yazma tarihi: 27 May 2013 - 12:39 PM

 

Hocam size sorum olcak ben backtrack 5 r3 de drıver yükleyemedimde su konuya bi göz atarmısın http://www.wifi-turk...yükleme-sorunu/ bana yardımcı olurmusun sana zahmet


  • 0



Benzer Konular




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı